Пошуковий запит: (<.>A=Насакіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Насакіна С. В. Текстотворчий потенціал власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2016. - Т. 278, Вип. 266. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2016_278_266_20
|
2. |
Насакіна С. В. Мова фармацевтичної реклами: онімний вимір [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з романо-германської філології. - 2020. - Вип. 1. - С. 212-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2020_1_26
|
3. |
Насакіна С. В. Інформаційно-рекламна функція топонімів у рекламі ліків [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2017. - Вип. 20. - С. 200-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2017_20_17 Порушено проблему функціонування топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Метою нашої розвідки є дослідження топонімії у рекламних текстах крізь призму виконуваних топонімами функцій. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення функцій топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів; аналіз особливостей інформаційно-рекламної функції в досліджуваному матеріалі. Розглянуто роль власних назв в рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Доведено, що топоніми є важливим інформаційним джерелом, що сприяє розкриттю ідеї рекламного тексту. Створена досить умовно класифікація топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів, згідно якій представлені наступні групи: хороніми; ойконіми; урбаноніми; ороніми; гідроніми. Виділено також номінативну, інформаційно-рекламну, сугестивну функції топонімів у дослідженому матеріалі.
|
4. |
Насакіна С. В. Статус фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2016. - Вип. 19. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2016_19_15 Розглянуто деякі аспекти функціонування фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Визначено роль фітонімів та доведено, що вони слугують джерелом емоційності та експресивності у рекламних текстах. Увага спрямована на фітоніми у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, російської та англійської мов. Дослідження виявило схожі риси в рекламних текстах на матеріалі української, англійської та російської мов.
|
5. |
Насакіна С. В. Методи ономастичного дослідження [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2018. - Вип. 21. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2018_21_16 Порушено методологічні проблеми ономастичних досліджень. Мета розвідки - аналіз ономастичних методів дослідження. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення термінологічної основи досліджень; показ можливостей методів при дослідженні власних назв. Розглянуто загальнонаукові, лінгвістичні та ономастичні методи. Об'єкт статті - методологія ономастичних досліджень. Предмет дослідження - загальні та спеціальні методи. Практична цінність роботи полягає у можливості використання представлених методів у ономастичних дослідженнях. Доведено, що застосування методів допомагає дослідити різні аспекти власних назв, прийти до певних наукових висновків, що є основною метою будь-якого дослідження.
|
6. |
Насакіна С. В. Структура та семантика прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2019. - Вип. 22. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2019_22_10 Розглянуто особливості власних назв у рекламних фармацевтичних текстах ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурних та семантичних особливостей прагматонімів. Висвітлено функційне навантаження прагматонімів, які виконують номінативну, інформаційну та рекламну функції. Виокремлено певні структурні особливості прагматонімів у рекламних текстах: прості; складні; а також складені. Мета статті - аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів у структурно-семантичному аспекті. Об'єктом дослідження є прагматоніми у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Предмет дослідження - структурно-семантичні особливості прагматонімів. Мета визначає вибір методів у дослідженні: було використано загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу; кількісний аналіз. Серед спеціальних лінгвістичних методів залучено структурний, функціональний, які прислужились у визначенні особливостей структури, семантики й функцій прагматонімів. Сумуючи вищезазначене, можемо підкреслити, що вперше було проведено структурно-семантичний аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Практична цінність роботи полягає у тому, що проведений аналіз прагматонімів у рекламних текстах відкриває перспективи подальших досліджень, які можуть бути пов'язані з виявленням диференційних особливостей прагматонімів у різних мовах. В результаті розвідки були встановлені структурно-семантичні особливості прагматонімів.
|
7. |
Насакіна С. В. Власні назви у виступах британських парламентарів періоду коронавірусної пандемії [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Нова філологія. - 2020. - № 80(2). - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2020_80(2)__10
|
8. |
Насакіна С. В. Власні назви в текстах ЗНО та ЄВІ в ракурсі вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна, А. П. Маєв // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 20(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_20(1)__19
|
9. |
Насакіна С. В. Міжпредметні зв'язки та неформальна освіта як риси вищої освіти ХХІ століття [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна, А. П. Маєв // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58(2). - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_58(2)__20
|