Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Насакіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Насакіна С. В. 
Текстотворчий потенціал власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2016. - Т. 278, Вип. 266. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2016_278_266_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Насакіна С. В. 
Мова фармацевтичної реклами: онімний вимір [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з романо-германської філології. - 2020. - Вип. 1. - С. 212-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2020_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 924.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Насакіна С. В. 
Інформаційно-рекламна функція топонімів у рекламі ліків [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2017. - Вип. 20. - С. 200-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2017_20_17
Порушено проблему функціонування топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Метою нашої розвідки є дослідження топонімії у рекламних текстах крізь призму виконуваних топонімами функцій. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення функцій топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів; аналіз особливостей інформаційно-рекламної функції в досліджуваному матеріалі. Розглянуто роль власних назв в рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Доведено, що топоніми є важливим інформаційним джерелом, що сприяє розкриттю ідеї рекламного тексту. Створена досить умовно класифікація топонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів, згідно якій представлені наступні групи: хороніми; ойконіми; урбаноніми; ороніми; гідроніми. Виділено також номінативну, інформаційно-рекламну, сугестивну функції топонімів у дослідженому матеріалі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.001 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Насакіна С. В. 
Статус фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2016. - Вип. 19. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2016_19_15
Розглянуто деякі аспекти функціонування фітонімів у рекламних текстах фармацевтичних препаратів. Визначено роль фітонімів та доведено, що вони слугують джерелом емоційності та експресивності у рекламних текстах. Увага спрямована на фітоніми у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, російської та англійської мов. Дослідження виявило схожі риси в рекламних текстах на матеріалі української, англійської та російської мов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.198 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Насакіна С. В. 
Методи ономастичного дослідження [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2018. - Вип. 21. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2018_21_16
Порушено методологічні проблеми ономастичних досліджень. Мета розвідки - аналіз ономастичних методів дослідження. Досягнення мети передбачає розв'язання таких завдань: визначення термінологічної основи досліджень; показ можливостей методів при дослідженні власних назв. Розглянуто загальнонаукові, лінгвістичні та ономастичні методи. Об'єкт статті - методологія ономастичних досліджень. Предмет дослідження - загальні та спеціальні методи. Практична цінність роботи полягає у можливості використання представлених методів у ономастичних дослідженнях. Доведено, що застосування методів допомагає дослідити різні аспекти власних назв, прийти до певних наукових висновків, що є основною метою будь-якого дослідження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Насакіна С. В. 
Структура та семантика прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Записки з ономастики. - 2019. - Вип. 22. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2019_22_10
Розглянуто особливості власних назв у рекламних фармацевтичних текстах ветеринарних препаратів. Увагу приділено опису структурних та семантичних особливостей прагматонімів. Висвітлено функційне навантаження прагматонімів, які виконують номінативну, інформаційну та рекламну функції. Виокремлено певні структурні особливості прагматонімів у рекламних текстах: прості; складні; а також складені. Мета статті - аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів у структурно-семантичному аспекті. Об'єктом дослідження є прагматоніми у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Предмет дослідження - структурно-семантичні особливості прагматонімів. Мета визначає вибір методів у дослідженні: було використано загальнонаукові методи систематизації, аналізу та синтезу; кількісний аналіз. Серед спеціальних лінгвістичних методів залучено структурний, функціональний, які прислужились у визначенні особливостей структури, семантики й функцій прагматонімів. Сумуючи вищезазначене, можемо підкреслити, що вперше було проведено структурно-семантичний аналіз прагматонімів у рекламних текстах ветеринарних препаратів. Практична цінність роботи полягає у тому, що проведений аналіз прагматонімів у рекламних текстах відкриває перспективи подальших досліджень, які можуть бути пов'язані з виявленням диференційних особливостей прагматонімів у різних мовах. В результаті розвідки були встановлені структурно-семантичні особливості прагматонімів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.615 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Насакіна С. В. 
Власні назви у виступах британських парламентарів періоду коронавірусної пандемії [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна // Нова філологія. - 2020. - № 80(2). - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2020_80(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.515 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Насакіна С. В. 
Власні назви в текстах ЗНО та ЄВІ в ракурсі вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна, А. П. Маєв // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 20(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_20(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.264 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Насакіна С. В. 
Міжпредметні зв'язки та неформальна освіта як риси вищої освіти ХХІ століття [Електронний ресурс] / С. В. Насакіна, А. П. Маєв // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58(2). - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_58(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського